گردشگری روسیه

  • ۰
  • ۰

از لوکس ترین و مجلل ترین هتل های سنت پترزبورگ روسیه می توان به هتل آستوریا این شهر اشاره کرد؛ هتلی که شباهت بسیار زیادی به هتل ۵ ستاره هیلتون مسکو دارد. این هتل چیزی حدود 102 سال قدمت دارد و همچنین از دیدنی ترین هتل های این شهر می باشد. یکی از بزرگترین ویژگی های این هتل نیز موقعیت مکانی بسیار خاص آن است که دقیقا رو به روی کلیسای معروف اسحاق قرار گرفته است. همچنین فاصله هتل تا میدان قصر تنها 5 دقیقه پیاده می باشد.

هتل آستوریا سنت پترزبورگ

همچنین مسافران این هتل می توانند به راحتی از تئاتر مارنیسکی و گالری ارمیتاژ دیدن کنند. در سال 2007 نیز این هتل توانست عنوان نخست رمانتیک ترین هتل جهان در فهرست فوربس را به خود اختصاص دهد.

هتل آستوریا سنت پترزبورگ

این هتل دارای ۲۱۱ اتاق مجلل با دکوراسیون بسیار شیک و در عین حال سنتی با امکانات منحصر به فرد است که کف اتاق ها پارکت چوبی و حمام ها نیز مرمرین است. بعلاوه این هتل دارای یک چشمه آب معدنی بسیار لوکس است که خدمات زیبایی و ماساژ را با بهترین کیفیت ممکن به مسافرین خود ارائه می کند و همچنین مجهز به سونا و حمام ترکی است. رستوران دیویدوف هتل آستوریا یکی از بهترین رستوران هایی است که شما قادر خواهید بود غذاهای روسی را با بهترین طعم تست کنید. هتل آستوریا در طول روز نیز آماده ارائه هر گونه خدمات چای و قهوه به همراه موسیقی زنده به مسافران خود می باشد.

هتل آستوریا سنت پترزبورگ

از امکانات بی نظیر این هتل 5 ستاره همچنین می توان به موقعیت عالی، کارکنان حرفه ای و خوش رفتار، چشم انداز زیبا و بالکن اختصاصی،ماهواره، گاو صندوق کوچک ، یخچال، چای ساز، حمام لوکس، مبلمان شیک، خدمات ۲۴ساعته، سیستم تهویه مطبوع ، مینی بار، موسیقی زنده، استخر، اسپا، سونا و سولاریوم، حمام ترکی، خشکشویی، آرایشگاه، چندین رستوران فوق العاده، صرافی، لابی باشکوه، اینترنت پر سرعت و … اشاره کرد.

  • ۹۵/۰۸/۰۴
  • دانیال روشن