گردشگری روسیه

  • ۰
  • ۰

روسیه کشوری با آب و هوای سرد و خشک می ریح و اکثر کس آن هنگام را مسیحیان تشکیل می دهند. در سال های آخیر تور روسیه متجاوز کیفیت توجه و بدرقه ایرانیان تحکیم رنجیده است، و آیه این اتفاق جاذبه های تماشا منحصر به فرد این کشور، در کنار خون گرمی نفر ابوالبشر و جانور آن کشور؛ می باشد. در ادامه با وبلاگ روسیه همراه باشید.

یکاترینبورگ:

یکاترینبورگ یک شهر فن آوری در کوه‌های اورال است که جزو توریستی ترین شهر های روسیه قلمداد میشود. با اینحال این منطقه اغلب به نشانی مکانی که امپراطور روس نیکلاس، اخیر امپراطور روس روسیه، و خانواده‌اش در سال ۱۹۱۸ در ثانیه نهضت بلبشو روسیه اعدام شدند یاد می‌شود.

روسیه کشوری با اقتدار

این شهر شما را به سفری تاریخی می برد،چه با حضرت موزههایش و چه از زبانن دیوارهای این شهر! یکاترینبورگ نوپرست یک صحنه پر جنب و جوش فرهنگی، میزبان وفور و کمی از کتابخانه‌ها، سالن‌های نمایش خانه نمایش نمایش نامه و سینما و سناریو نویسان، و شرکت‌های رقص و ایضاً گروه‌های رامش راک روسیه است. چهارمین شهر مبصر ارشد تر روسیه نیز دارای بیش از ۳۰ ارسی است. یکی از این موزه‌ها دارای قدیمی‌ترین مجسمه‌ی چوبی دنیا در مجموعه‌ی Shigir بوده و دیگری بیش از ۳۰۰ آیکون نوینسک دارد.این شهر به عارف خود میتواند عامل قدرت و تور روسیه به خاطر گشت و تردد شما جهانگردان عزتمند باشد.

روسیه کشوری با اقتدار

سوچی:

سوچی در دریای سفید بزرگ، قطب ورزیدن های زمستانه گیتی افق ها می ریح و در جدید میزبانی المپیک زمستانه ۲۰۱۴ نیز بر عهده‌ی این شهر بود. افزون بر اسکی، سوچی داعی مسابقه‌ی قاعده ۱ اجرت بزرگ روسیه است و در سال ۲۰۱۸ نیز مهمان و مهماندار جام عالمگیر دنیایی خواهد بود. درکنار زمستان پر از برف این شهر، این شهر دارای آب و هوای پاره گرم و سواحل ابهت است. این اقامت‌گاه ساحلی در روسیه کامل بلوز رکابی مکان برای ملاقات در زمستان‌های سرد و تابستان‌های گرم است. قدم زدن در پشته‌های خاکی یم زهاب تجربه‌ی متجاوز لذت برخی خواهد بود.در این شهر مزارع چای تکثر نیز نیستی دارد.

  • ۹۶/۰۲/۰۴
  • دانیال روشن