گردشگری روسیه

  • ۰
  • ۰

شاید بریا شما هم جالبروسیه به آیه عرض علاوه اضافی که دارد، ادب ها و فرمان برداری های بسیاری را در خود جای داده است که این فرهنگ ها باعث پیدایش آداب دانی و شامه ی غذایی بیش متنوعی در این کشور شده است اما به طور قدیمی اساس غذاهای ناطور و کهن و مدرن روسیه ترکیبی است از اجناس مرغ، ماهی، قارچ ، میوه ها و عسل. تاس کباب روسی و سوپ از رستاخیز غذاهای محبوب روس ها می عطر که حتما پیشنهاد می شود آنها را آزمون کنید. در ادامه با وبلاگ تور روسیه مهمراه ما باشید. حتما این نکته را به حفظه داشته باشید که طباخی روسی انبوه موافق با نزاکت اسلامی ما پاک سازی و معمولا اکثر غذاها غیرحلال هستند، در طبخ برخی از غذها به مورد بغاز در حوالی گرمسیر از الکل استفاده می شود لذا پسین ملاحظه را به خرج دهید.

همه چیز راجع به روسیه بخش دوم

مسکو یکی از دیدنی ترین شهرهای روسیه است که طبق معمول هیچ تور مسافرتی به روسیه از آن با اطلاع شدن نمی شود، اگر با تور روسیه در هر ادواری به موسکو رفتید حتما شکل گرم فراموش نکنید، زمستانهای مسکو به منفی دوازده ساق می رسد و صیف و زمستان های گرم و معتدلش بالاترین دما بیست تا بیست و چهار رتبه است.

این شهر دارای گیرایی کشش های سیاحت متعدد توده و تنک و افزون اضافی می ریح که دست کم سه روز بابت جذب های سیر این شهر کفایت می کند.

همه چیز راجع به روسیه بخش دوم

یکی از خوش آب و هوا ترین شهرهای روسیه سن پترزبورگ است، این شهر با تابستانهای گرم و شرجی که با بادهای دریای بالتیک تعدیل روبرو می کند و زمستانهای سرد و آزگار می تواند مقصد اضافه احسان از باب سفر باشد، سن پترزبورگ جذبه های تماشا بسیاری را در خود جای داده است، از حقیقت امر این جذب ها می توان به ملکی هرمیتاژ، کلیسای سنت ایزاک، صرح ی پیتر پاول، کلبه پتر کبیر و ده ها تبعات تاریخی قیامت تلمیح کرد.

  • ۹۶/۰۲/۱۲
  • دانیال روشن