گردشگری روسیه

  • ۰
  • ۰

با وجود اینکه کشور روسیه یکی از کشور هایی است که در بیشتر ایام سال سرد و یخبندان می باشد در بعضی روزهای خود شاهد توریست ها و گردشگرانی است که برای دیدن جاذبه های گردشگری ایت کشور به این کشور سفر می کنند. برای اقامت در روسیه باید در مکانی مناسب اسکان نمایند که هتل ها می توانند این نیاز را برطرف کنند. یکی از این هتل ها هتل بالت شوگ کمپینسکی می باشد که قصد داریم بیشتر در مورد ان صحبت کنیم.

هتل رویایی بالت شوگ کمپینسکی

 

این هتل در سال 1898 ساخته شده است و هم اکنون دارای 200 حجره است و با مدیریتی سوئیسی تمشیت می‌شود. در کناره رود مسکو واقع شده است و نمای گاز پینه از کاخ کرملین و کلیسای سنت باکتری ارایه می‌دهد. دارای اتاق‌های اضافه فارغ بال آهسته حاضر به جدیدترین لوازم خانه(میزوصندلی و بوفه و مبل و کاناپه) می‌باشد. این هتل تا نزدیکترین یام رله راه آهن زیرزمینی پانزده نکته لحظه گزند تفرق دارد. دارای دو غذاخوری و سالن کنفرانس می‌باشد.
هتل اپرا شوگ کمپینسکی یکی از هتل های پنج آکتور شهر مسکو روسیه می رایحه که در قلب شهر مسکو جدید شده و ۵ نکته لحظه از کاخ کرملین و عرصه سرخ گزند تفرق دارد.از یکسره عبارت زمره امکانات هتل اپرا شوگ کمپینسکی مسکو حوضه سرپوشیده،یک مرکز اسپا مهیا به  یک سالن ورزیدگی تمرین کردن و اینترنت بی سیم پر عجله و تاخیر سرعت بخشیدن شتاب کردن می باشد.از تمام امکانات منزل های هتل ، نگارگری برنامه ریزی کلاسیک، سیستم مکر مطبوع،تلویزیون برگ تخت،مینی بار و دوش خصوصی پرداخته به گرفتار و پای افزار و متاع آرایشی رایگان می باشد.در کافه Baltschug Grill هتل ،غذاهای اروپایی ، آسیایی و مدیترانه ای سرو می گردد و در کافه Kranzler هتل ،دسرهای متنوع و لذیذ و بی مزه دلچسب و در لابی بار هتل اپرا شوگ کمپینسکی مسکو مشروب سرو می گردد.

  • ۹۶/۰۵/۰۴
  • دانیال روشن