گردشگری روسیه

  • ۰
  • ۰

 همانطور که می دانید سال آینده شاهد جام جهانی روسیه خواهیم بود. این کشور که میزبان مسابقات جام جهانی 2018 در روسیه است استادیوم های مجهزی دارد که هر یک از آنها محلی بسیار مناسب برای برگزاری مسابقات می باشند. با وبلاگ گردشگری روسیه همراه باشید تا نکاتی را درباره این تورنومنت بین المللی به شما بگوییم. مطمئنا می توانید با همه چیز درباره جام جهانی روسیه آشنا شوید.

همه چیز درباره جام جهانی روسیه

طبق اعلام فیفا، از آسیا 4 تیم به طور مستقیم راهی مرحله بعد می شود و تیم پنجم می بایست در پلی آف متساوی تیم چهارم کونکاکاف آستانه یابد.

 در اروپا نیز 13 تیم راهی روسیه می شوند که بلندی هیچ تیمی محکم نشده اما به نظر می رسد کشورهای فرانسه، آلمان، صربستان، لهستان، انگلستان، اسپانیا، بلژیک، کرواسی، ایتالیا، سوئد، پرتغال و ایسلند بلیت کشور تزارها را کسب کنند. لازم بذکر است که در آمریکای جنوبی، داستان واضح است و برزیل راهی پیاله دنیوی کلی شده اما از میان کشورهای اکوادور، آرژانتین، کلمبیا، شیلی، اروگوئه و پرو بی زن 3 تیم می توانند مستقیم منتها کنند و یک تیم باید راهی پلی آف شود.

همانطور که می دانید جام جهانی 2018 در روسیه در ۱۱ شهر این کشور برگزار خواهد شد. در واقع ۱۲ ورزشگاه از این ۱۱ شهر میزبانی رویداد جام جهانی را بر عهده خواهند داشت. ۱۰ ورزشگاه از ۱۲ ورزشگاه، تازه ساخته شده یا بازسازی شده‌اند. بی همسر استثناها ورزشگاه لژنیکی در مسکو و سنترال در یکاترینبرگ هستند که بازسازی نشده‌اند.

همه چیز درباره جام جهانی روسیه

زمان قرعه کشی جام جهانی

32 تیم راه یافته به ساتکین دنیوی کلی اول دسامبر ۲۰۱۷ (۳۰ آبان ماه ۹۶) در کاخ کرملین مسکو حریفان خود را خواهند شناخت. غیر از ولادیمیر پوتین چهره‌های نامور دیگری در این مراسم حاضر خواهند بود که شامل بازیکنان سابق و قهرمانان پرافتخار دنیای فوتبال خواهند بود.

همه چیز درباره جام جهانی روسیه

باید به این نکته هم اشاره کنیم که تاکنون جناب سه تیم از ۳۲ تیم در جام جهانی محکم شده است. بعد از روسیه میزبان، برزیل به عنوان اولین تیم و ایران به عنوان دومین تیم جواز پیشگاه در پیاله جهانی را به دست آورده‌اند. ۲۹ تیم دیگر هنوز باقی مانده‌اند که باید در چند ماه آینده بارشان را فقره سبب رفتن به روسیه ببندند.

تهیه بلیط برای تماشای بازی ها

بلیت بازی‌های ساتکین جهانی بعد از فینال کاسه کنفدراسیون‌ها در سایت فیفا به فروش گذاشته خواهند شد. بر طبق اعلام فیفا بلیت‌های ساغر عالمگیر دنیایی چهار طبقه‌بندی دارند که متناسب با جایگاه در ورزشگاه قیمت‌گذاری شده‌اند. همچنین مرحله به مرحله هم قیمت بلیت‌ها افزایش خواهد یافت.

وضعیت تیم ها

شکست سنگین جلو اسپانیا باعث شد تا سها ایتالیا درخصوص بحبوحه مستقیم به حداقل برسد و ممکن است در صورت راهیابی به پلی آف، رقبای محظور شبهه در انتظار آتزوری باشند.

شاگردان ونتورا از ۳ بازی ازلی خود ۷ امتیاز گرفته اند اما آنها در خلق خود اسپانیای آماده ای را دارند که ارمل با تفاضل گل صدرنشین است. از هر امت اروپایی عزب یک تیم به ساغر دنیوی کلی اوج می کند و تیم دوم باید راهی پلی آف شود. در بهترین وضع جنبه از بین اسپانیا و ایتالیا، یک تیم به پلی آف خواهد رفت. آتزوری معمولا نشان داده که در مقابل تیم های بزرگ راحت تر بازی می کند تا متساوی تیمی متوسط.

توصیه می کنیم حتما در تور جام جهانی روسیه 2018 شرکت کنید.

 

  • ۹۶/۰۶/۲۲
  • دانیال روشن

تور جام جهانی روسیه 2018