گردشگری روسیه

  • ۰
  • ۰

روسیه کشوری است با مردمی شاد و همواره خندان که در روزهای مختلف سال با برگزاری جشن ها و فستیوال های مختلف به شادی و سرور می پردازند. اگر شما هم زمانی قصد تجربه تور روسیه را داشتید، حتما در یکی از این فستیوال های هیجان انگیز روسیه نیز شرکت کنید؛ در ادامه با وبلاگ گردشگری روسیه همراه باشید تا بیشتر در این باره صحبت کنیم.

جشن های روسیه

اهالی سن‌پترزبورگ یا به ضمان خودشان پیتر، تقریباً در تمام دنباله سال، بزم و فستیوال به راه می‌اندازند. چه در بهار و تابستان که هوای سن‌پترزبورگ رویایی می‌شود و شب‌های روشن معروفش همه را به شارع می‌کشاند و چه در زمستان‌ها که شهر زیر لحاف سفیدش می‌خوابد و رودخانه‌ی نوا آماده‌ی پاتیناژ می‌شود.

باله‌ روسی در تمام دنیا معروف است و فستیوال باله‌ای که در قلب هنر روسیه یعنی سن‌پترزبورگ برگزار شود، حتماً هوش از سر هر هنردوستی خواهد برد. فستیوال باله‌ مارینسکی اتفاق هنری بزرگی است که اوایل آوریل در سن‌پترزبورگ می‌افتد و حدود یک هفته، سالن تاریخی مارینسکی، مشهورترین و بزرگترین تئاتر سن‌پترزبورگ، میزبان بالرین‌های حرفه‌ای روس و جهانی می‌شود. البته این فستیوال، خیلی وقت‌ها زودتر و در اواخر فوریه برگزار می‌شود.

جشن های روسیه
جشنواره جدید باید یک رویداد  درخشان  دیگر  از باب جلب گردشگران  به پایتخت روسیه و دوست داشتنی ملیح تر کردن مسکو برای  مهمانان آن شود.  به سخن شهردار مسکو ، اکنون  تقاضا برای  رویدادهای  مسکو اضافه است. « در دوازده ماه) 2014 میلادی  عرصه سیر مسکو نتایج خوبی  نشان داد.  16 میلیون و 500 هزار نفر از مسکو دیدن کردند که یک  رقم رکورد است. با وجود افت سیر بین المللی  به میزان 1 درصد،  ما توانستیم  حجم سیر داخلی را تکثیر و کاهش بدهیم.  با جمعبندی نتایج،  تعداد گردشگران خارجی و داخلی یک سوم ازدیاد یافت».


سرگی سوبیانین شهر دار مسکو در ادامه گفت: «  طی چند هفته  گذشته، چند رویداد  بزرگ  در مسکو برگزار شد؛ فستیوال بازآفرینی تاریخ گذشته «  دوران و اعصار» ، مرحله روسی «  فرمول E». در این اواخر  تقاضا برای  تورهای روزهای تعطیل  مسکو  افزایش می یابد.  تابستان قرار است  برنامه تماشا تحت آدرس مسکو آفتاب به روز  پیاده شود که  مهمانان شهر  می توانند در هر شمس هفته به مسیر هان گروهی بپیوندند.

جشن های روسیه
در آشفته روس ها اهالی هواخوری و خوش گذرانی هستند و در روز های عام نو که اکثر شهرهای روسیه در طول مهر سکون بردبار است در شب و ضمن تاریکی هوا ، شاهد عده ی کثیری از مردم است که درعوض جهت قدم زدن و گردش و حتی ابتیاع به بیرون از منزل آمده اند پس با ثبت نام در تور روسیه می توانید شاهد انواع جشن های روسیه باشید بشرطیکه از زمان خود حقیقتاً استفاده کنید

  • ۹۶/۰۶/۳۱
  • دانیال روشن