گردشگری روسیه

  • ۰
  • ۰

 سن پرزبورگ همانطور که می دانید یکی از تاریخی ترین و زیباترین و البته پر گردشگرترین شهرهای روسیه است که همواره در اکثر ایام سال میزبان گردشگران بی شماری بوده است. ما در این مقاله قصد داریم تا 3 هتل برتر سن پترزبورگ برای اقامت در تور جام جهانی روسیه را به شما معرفی کنیم. با وبلاگ گردشگری روسیه همراه باشید.

هتل های سن پترزبورگ

هتل الکساندر هاوس

الکساندر هاوس، یک مهمانخانه 4 ستاره‌ خانوادگی است که در سال 1826، در منطقه‌ی تاریخی کولومنا ساخته شد و به‌تازگی نوسازی شده است. این مهمان پذیر امتیاز کامل 5 را از سایت ارزشمند تریپ‌ادوایزر کسب کرده و همچنین رتبه‌های اول، دوم و سوم را به ترتیب در بین هتل‌های مجلل، تجاری و رمانتیک شهر به لغایت آورده است.

یکی از مسافران هتل درباره‌ی اقامتش در این مهمان پذیر می‌گوید: «برای هفتمین بار در سفری تفریحی به سن‌پترزبورگ آمده بودم و مانند قبل مهمان پذیر الکساندر را قدرت و کردم. مسافرخانه واقعاً بی‌نقص است چراکه کارمندانی بسیار حرفه‌ای دارد. مهمانخانه مهمانخانه فوق‌العاده است و تقریباً شام هر شب از اقامت 5 روزه‌‌ام در مهمانخانه را از رستوران مهمانخانه سفارش دادم. بیشتر غذاهای بار را امتحان کردم و همه‌ی آن‌ها لذیذ بودند. در مهمان پذیر همیشه احساس امنیت می‌کنید و من به شما اطمینان می‌دهم که دوباره به الکساندر برمی‌گردید!

هتل های سن پترزبورگ

لذت تماشای مسابقات جام جهانی روسیه 2018 همراه با اقامت در این هتل بی نظیر بسیار لذت بخش خواهد بود.

هتل هرزن هوس

این مهمانخانه که در مرکز شهر سن پترزبورگ واقع شده در وهن آسیب اندکی از جاذبه ای گردشگری سن پترزبورگ مانند آرمیتاژ، نوسکی پروسپکت و میدان کاخ اسکان دارد. وای فای رایگان، تنقلات رایگان در کشش شمس و ۲۹  اتاق با مونتاژ ال سی دی از امکاناتی است که این مهمان پذیر ۳ آرتیست در اختیار مهمانان تبر سن پترزبورگ استقرار می دهد.

اتاق های منتخب مسافرخانه دارای میز کار، حمام اختصاصی با دوش یا وان، نازبالش بالین رشد ضد آلرژی و لحاف ضد حساسیت می باشند و بوفه صبحانه مهمان پذیر شامل میوه های فصل و شیرینی است. کارکنان منهل روزی خدمات دربان در زمینه رزرو پرواز، بلیط قطار، تئاتر و بلیت کنسرت به مسافران یاری می رسانند. میز تور، میز جلو ۲۴ ساعته، لاندری، خودپرداز، چاشت بسته بندی شده و کرایه خودرو گوشه ای از خدماتی است که این مهمانخانه فراهم کرده است. مطمئنا اقامت در تور جام جهانی روسیه 2018 در این هتل بسیار بی نظیر خواهد بود.

هتل های سن پترزبورگ

هتل کرینتیا

هتل کرینتیا یکی از هتل های معروف با رتبه ی ۵ آکتور در سنت پترزبورگ است که به عنوان یکی از بهترین هتل های روسیه به شمار می رود.  مسافرخانه کرینتیا دارای وزن پایگاه ۳۸۸ اتاق و سوئیت است که ما می توانید از آن ها به تناسب نیاز، بودجه و حتی پایه اعضای خانواده روزرو کنید. تمامی اتاق ها از دکوراسیون شیک، علل عالی، و سرویس راحت بهره مند هستند. از دیگر هتل هان روسیه در مسکو و سنت پترزبورگ می توان به مواردی نظیر هتل ایزمایلوو آلفا و مسافرخانه کازا لتو پریوات و هتل رادیسون رویال نیز اشاره کرد.

 

  • ۹۶/۰۷/۰۳
  • دانیال روشن

تور جام جهانی روسیه 2018