گردشگری روسیه

جام جهانی تا چند ماه دیگر برگزار می شود و افراد بسیار زیادی بخود را برای دیدن مسابقات آماده می کنند، روسیه که میزبان این رقابت ها است امکانت خوبی را در حال ساخت دارد در ادامه با وبلاگ گردشگری روسیه  همراه باشید تا به معرفی جام جهانی فوتبال 2018 بپردازییم.
کشور روسیه یکی از کشورهای پهناور دنیا با قدمت و فرهنگ بسیار بالا است، اقوام متعددی این کشور را تشکیل داده اند و همین امر باعث شده تا جاذبه های ساخته شده به دست افراد در این کشور از تنوع بسیار بالایی تشکیل شده باشد. روسیه تاریخ پرفراز و نشیبی را طی کرده و امروز با همه این ها توانسته در جایگاه مناسبی قرار گیرد. یکی از اتفاق هایی که اخیرا باعث شده تا این کشور دوباره بر سر زبان ها بیافتد، انتخاب این کشور برای میزباتی رقابت های جام جهانی فوتبال است، بله روسیه میزبان جام جهانی 2018 است و هم اکنون در حال ساخت و بهبود فضاهای شهری و ورزشی خود برای بهترین میزبانی است.

تور روسیه

تور روسیه از طرفی کشور روسیه دارای جاذبه های دیدنی بسیار زیبایی است که در شهرهای معروف خود مانند مسکو و سوچی می توانید شاهد این زیبایی ها بود در ادامه قصد داریم تا اطلاعات سفر به روسیه را در اختیار شما قرار دهیم تا ربا این زیبایی ها بیشتر آشنا کنیم، پس با مجله تور روسیه همراه باشید تا اطلاعاتی را در مورد سفری دلنشین به روسیه در جام جهانی 2018 را تجربه کنید. هتل های بسیار زیادی برای اقامت در روسیه وجود دارد که بهترین خدمات و امکانات را در اختیار شما قرار می دهند، این هتل ها شرایطی بسیار مطلوب و خوب را برای شما فراهم می آورد، از جمله هتل های بسیار معروف سوچی می توان به آزیموت و گرند پولیانا، اشاره کرد. هتل آزیموت سوچی در نزدیکی پارک المپیک واقع شده و دارای امکاناتی نظیر نزدیکی به پارک المپیک سوچی استخر روباز، فروشگاه‎ها و زمین بازی کودکان می‎باشد. اینترنت وای فای و پارکینگ رایگان قابل استفاده از دیگر امکانات این مسافرخانه می‎باشد. میهمان‎ها می‎توانند ناهار خود را هم در بوفه یا در مهمانخانه با منوهای جداگانه این هتل سرو نمایند. مهمانخانه آزیموت نزدیک به ایستگاه قطار بوده و ۱۰ دقیقه با آن فاصله دارد. همچنین گروه بین المللی سوچی در فاصله ۱۰ کیلومتری از مهمانخانه آزیموت می‎باشد. یکی از امتیاز های بزرگ این هتل این است که فاصله تا پارک المپیک ۱۰ کیلومتر و تا ایستگاه ترن ۱۰ نکته لحظه می باشد. هتل در مجموع دارای ۲۸۸۰ اتاق می باشد. 

تور روسیه

و هتل گرند پولیانا نیز یکی از هتل های بسیار خوب این شهر است این هتل ۴ ستاره ی دارای دو استخر، یکی سرپوشیده و دیگری رو باز، دو رستوران و یک کافی شاپ، مرکز ماساژ، زمین تنیس و سینما بوده و همچنین پارک آبی گلاکتیکا، زمین پاتیناژ، فروشگاه ها و رستوران های متعدد نیز در فاصله ی چند قدمی هتل می باشند. اگر به این شهر رفتید سری هم به تئاتر زمستانه سوچی بزنید، یکی از اماکن دیدنی و توریستی شهر می باشد، این تالار که به عنوان نمادی فرهنگی سوچی شناخته می شود. قدمت این بنا به سال 1934 برمی گردد و در ماه می سال 1938 با نمایش عروس سزار این تالار به افتتاح رسید. این تالار دارای ظرفیت 946 نفر است و سالن زیبای آن با رنگ آبی و طلایی و سفید تزیین شده است، تعداد ستون های این تالار به 88 عدد می رسد. شما با رفتن به این تالار می توانید تجربه ای بی نظیر را تجربه کنید و لذتی وصف نا پذیر را تجربه کنید. تور روسیه

 فستیوال های بزرگی در سوچی برگزار می شود که از جمله شادترین مراسم و فستیوال های دنیا است، در این فستیوال شرکت کنندگان از کشورهای مختلف شرکت می کنند و هریک با به اجرا درآوردن رقص های محلی خود فضایی بسیار شاد و زیبا را بوجود آورده است. در آخر می توان گفت تور روسیه در کنار تور پاتایا دو تور بسیار پرطرفدار و محبوب سال آینده خواهند بود. اما در خصوص برگزاری جام جهانی در روسیه... یکی از رخدادهای بزرگ سال بعد، برگزاری جام جهانی است؛ این رویداد بزرگ باعث تغییرات بسیار زیادی در عرصه ورزش فوتبال می شود. تیم های ملی کشورهای مختلف برای رقابت در این مسابقات آماده می شوند تا در نهایت یکی از آنها بتواند جام قهرمانی را بالای سر ببرد. این رویداد از طرفی بسیار پرهزینه می باشد و کشوری که میزبانی آن را بر عهده می گیرد، باید دارای زیرساخت های مناسب بوده و توان فراهم آوردن امکاناتی نظیر محل اسکان و اقامت مناسب برای گردشگران، ورزشگاه های مجهز و محیط هایی جذاب برای تفریح علاقه مندان به فوتبال را فراهم آورد. مطمئنا تور جام جهانی روسیه برای شما هم می تواند تجربه ای بسیار دلنشین باشد.

 منبع: http://e-russia.ir
  • ۹۶/۰۸/۱۴
  • دانیال روشن