گردشگری روسیه

۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

شاید بریا شما هم جالبروسیه به آیه عرض علاوه اضافی که دارد، ادب ها و فرمان برداری های بسیاری را در خود جای داده است که این فرهنگ ها باعث پیدایش آداب دانی و شامه ی غذایی بیش متنوعی در این کشور شده است اما به طور قدیمی اساس غذاهای ناطور و کهن و مدرن روسیه ترکیبی است از اجناس مرغ، ماهی، قارچ ، میوه ها و عسل. تاس کباب روسی و سوپ از رستاخیز غذاهای محبوب روس ها می عطر که حتما پیشنهاد می شود آنها را آزمون کنید. در ادامه با وبلاگ تور روسیه مهمراه ما باشید. حتما این نکته را به حفظه داشته باشید که طباخی روسی انبوه موافق با نزاکت اسلامی ما پاک سازی و معمولا اکثر غذاها غیرحلال هستند، در طبخ برخی از غذها به مورد بغاز در حوالی گرمسیر از الکل استفاده می شود لذا پسین ملاحظه را به خرج دهید.

همه چیز راجع به روسیه بخش دوم

مسکو یکی از دیدنی ترین شهرهای روسیه است که طبق معمول هیچ تور مسافرتی به روسیه از آن با اطلاع شدن نمی شود، اگر با تور روسیه در هر ادواری به موسکو رفتید حتما شکل گرم فراموش نکنید، زمستانهای مسکو به منفی دوازده ساق می رسد و صیف و زمستان های گرم و معتدلش بالاترین دما بیست تا بیست و چهار رتبه است.

  • دانیال روشن
  • ۰
  • ۰

از دیرباز همیشه کشورهای اروپایی از بهترین انتخاب ها و البته خاص ترین آنها برای سفرهای تفریحی و تورهای گردشگری بوده اند. در مقاله امروز قصد داریم سه مقصد خاص گردشگری در اروپا را به شما معرفی کنیم که سفر به هر یک از آنها تجربه ای کاملا منحصر به فرد برای هر گردشگری می تواند باشد.

روسیه، بلغارستان و فرانسه

روسیه، بلغارستان و فرانسه، سه کشور پرگردشگر قاره سبز هستند که در مقاله امروز قصد داریم دو جاذبه گردشگری از هر یک از آنها را به شما معرفی کنیم.

روسیه

مجسمه مادر میهن

مجسمه مادر میهن در حقیقت یادبودی است برای کشته شدگان شوروی در جنگ جهانی دوم که چیزی نزدیک به 85 ارتفاع دارد و تقریبا دو برابر مجسمه آزادی در آمریکاست(شاید این مورد هم دلیل رجزخوانی برای آمریکایی ها دارد) که موفق شده رکورد بلندترین مجسمه تاریخی در کتاب گینس را نیز به نام خود ثبت کند.

گفتنی است این مجسمه که در تمثال یک زن می باشد، نماد کشور روسیه است. با هر کدام از تورهای روسیه که به این کشور سفر کردید، حتما بازدید از این مجسمه را در برنامه سیاحتی خود بگنجانید.

مجسمه مادر میهن

دره آب افشان ها

این دره زیبا دارای چندین آب فشان گوناگون است که در جزیره کامچاتکا واقع شده است. شاید برای‌تان جالب باشد که بدانید این دره تنها دشت آب فشان در هر دو قاره آسیا و اروپاست. البته نکته ای که وجود دارد این است که تنها با بالگرد می توان به این دره رسید چراکه راه رسیدن به آن بسیار صعب العبور است.

در کنار موارد ذکر شده توصیه می کنیم حتما سری هم به شهرهای مسکو و سن پترزبورگ نیز بزنید. این دو شهر از مهمترین و گردشگرپذیرترین شهرهای روسیه هستند، تور سن پترزبورگ همیشه برای هر گردشگری خوشایند و خاطره انگیز بوده است.

بلغارستان

میدان شاهزاده الکساندر باتنبرگ

اگر قصد دارید برای در تور بلغارستان 96 خود در شهر صوفیه، پایتخت بلغارستان اقامت کنید خواه ناخواه از کنار میدان شاهزاده الکساندر باتنبرگ عبور خواهید کرد. این میدان بزرگ که به نام اولین شاهزاده بلغارستان می باشد، همواره یکی از مهمترین و بهترین مکان ها در شهر برای برگزاری کنسرت ها، رژه های نظامی و البته راهپیمایی ها و تحصن ها بوده است!

میدان شاهزاده الکساندر باتنبرگ

  • دانیال روشن
  • ۰
  • ۰

روسیه کشوری با آب و هوای سرد و خشک می ریح و اکثر کس آن هنگام را مسیحیان تشکیل می دهند. در سال های آخیر تور روسیه متجاوز کیفیت توجه و بدرقه ایرانیان تحکیم رنجیده است، و آیه این اتفاق جاذبه های تماشا منحصر به فرد این کشور، در کنار خون گرمی نفر ابوالبشر و جانور آن کشور؛ می باشد. در ادامه با وبلاگ روسیه همراه باشید.

یکاترینبورگ:

یکاترینبورگ یک شهر فن آوری در کوه‌های اورال است که جزو توریستی ترین شهر های روسیه قلمداد میشود. با اینحال این منطقه اغلب به نشانی مکانی که امپراطور روس نیکلاس، اخیر امپراطور روس روسیه، و خانواده‌اش در سال ۱۹۱۸ در ثانیه نهضت بلبشو روسیه اعدام شدند یاد می‌شود.

روسیه کشوری با اقتدار

این شهر شما را به سفری تاریخی می برد،چه با حضرت موزههایش و چه از زبانن دیوارهای این شهر! یکاترینبورگ نوپرست یک صحنه پر جنب و جوش فرهنگی، میزبان وفور و کمی از کتابخانه‌ها، سالن‌های نمایش خانه نمایش نمایش نامه و سینما و سناریو نویسان، و شرکت‌های رقص و ایضاً گروه‌های رامش راک روسیه است. چهارمین شهر مبصر ارشد تر روسیه نیز دارای بیش از ۳۰ ارسی است. یکی از این موزه‌ها دارای قدیمی‌ترین مجسمه‌ی چوبی دنیا در مجموعه‌ی Shigir بوده و دیگری بیش از ۳۰۰ آیکون نوینسک دارد.این شهر به عارف خود میتواند عامل قدرت و تور روسیه به خاطر گشت و تردد شما جهانگردان عزتمند باشد.

  • دانیال روشن