گردشگری روسیه

۴ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

جام جهانی تا چند ماه دیگر برگزار می شود و افراد بسیار زیادی بخود را برای دیدن مسابقات آماده می کنند، روسیه که میزبان این رقابت ها است امکانت خوبی را در حال ساخت دارد در ادامه با وبلاگ گردشگری روسیه  همراه باشید تا به معرفی جام جهانی فوتبال 2018 بپردازییم.
کشور روسیه یکی از کشورهای پهناور دنیا با قدمت و فرهنگ بسیار بالا است، اقوام متعددی این کشور را تشکیل داده اند و همین امر باعث شده تا جاذبه های ساخته شده به دست افراد در این کشور از تنوع بسیار بالایی تشکیل شده باشد. روسیه تاریخ پرفراز و نشیبی را طی کرده و امروز با همه این ها توانسته در جایگاه مناسبی قرار گیرد. یکی از اتفاق هایی که اخیرا باعث شده تا این کشور دوباره بر سر زبان ها بیافتد، انتخاب این کشور برای میزباتی رقابت های جام جهانی فوتبال است، بله روسیه میزبان جام جهانی 2018 است و هم اکنون در حال ساخت و بهبود فضاهای شهری و ورزشی خود برای بهترین میزبانی است.

تور روسیه

تور روسیه از طرفی کشور روسیه دارای جاذبه های دیدنی بسیار زیبایی است که در شهرهای معروف خود مانند مسکو و سوچی می توانید شاهد این زیبایی ها بود در ادامه قصد داریم تا اطلاعات سفر به روسیه را در اختیار شما قرار دهیم تا ربا این زیبایی ها بیشتر آشنا کنیم، پس با مجله تور روسیه همراه باشید تا اطلاعاتی را در مورد سفری دلنشین به روسیه در جام جهانی 2018 را تجربه کنید. هتل های بسیار زیادی برای اقامت در روسیه وجود دارد که بهترین خدمات و امکانات را در اختیار شما قرار می دهند، این هتل ها شرایطی بسیار مطلوب و خوب را برای شما فراهم می آورد، از جمله هتل های بسیار معروف سوچی می توان به آزیموت و گرند پولیانا، اشاره کرد. هتل آزیموت سوچی در نزدیکی پارک المپیک واقع شده و دارای امکاناتی نظیر نزدیکی به پارک المپیک سوچی استخر روباز، فروشگاه‎ها و زمین بازی کودکان می‎باشد. اینترنت وای فای و پارکینگ رایگان قابل استفاده از دیگر امکانات این مسافرخانه می‎باشد. میهمان‎ها می‎توانند ناهار خود را هم در بوفه یا در مهمانخانه با منوهای جداگانه این هتل سرو نمایند. مهمانخانه آزیموت نزدیک به ایستگاه قطار بوده و ۱۰ دقیقه با آن فاصله دارد. همچنین گروه بین المللی سوچی در فاصله ۱۰ کیلومتری از مهمانخانه آزیموت می‎باشد. یکی از امتیاز های بزرگ این هتل این است که فاصله تا پارک المپیک ۱۰ کیلومتر و تا ایستگاه ترن ۱۰ نکته لحظه می باشد. هتل در مجموع دارای ۲۸۸۰ اتاق می باشد. 
  • دانیال روشن
همانطور که در مقالات گذشته هم اشاره کردیم، جام جهانی روسیه از آنچه فکر می کنید، به شما نزدیک‌تر است! شهرهای روسیه از ماه ها قبل در حال آماده سازی برای پذیرایی از میلیون ها علاقه مند به فوتبال و گردشگران متعددی هستد که قرار است راهی جام جهانی 2018 شوند. سوچی نیز بعنوان یکی از شهرهای میزبان برگزاری مسابقات مطمئنا بسیار شلوغ خواهد شد و شاید اگر دیر اقدام کنید، نتوانید محل اقامت مناسبی در این شهر پیدا کنید. ما در این مقاله آزیموت و گرند پولیانا، دو هتل برتر سوچی را به شما معرفی خواهیم نمود.در ادامه با ما همراه باشید تا در وبلاگ گردشگری روسیه به بررسی دو هتل معروف شهر سوچی بپردازییم.

 آزیموت و گرند پولیانا، دو هتل برتر سوچی

آزیموت

هتل آزیموت یکی از مسافرخانه ای ۳ ستاره و نوساز سوچی می باشد که در ۱۵دقیقه ای پارک المپیک سوچی واقع شده است. ایضاً هیات خطسیر بین المللی سوچی در فاصله ۱۰ کیلومتری از مهمانخانه واقع شده است. ترانسفر فرودگاهی نیز در صورت خواهش مسافر، ارائه خواهد شد. این مسافرخانه ۳ ستاره ، با ایستگاه ترن Olimpiysky Park، ده نکته لحظه پیاده فاصله دارد. هتل آزیموت از ۱۲ساختمان با ۲۰۰۰ اتاق میزان با دوتخت یک نفره ، سوئیت Superior و سوئیت تشکیل شده است. در بیت های مهمان پذیر نیز، حمام خصوصی تعبیه شده است. این مسافرخانه دارای امکاناتی نظیر استخر روباز، دکه ها و معاریف بازی کودکان قرار دارد. در مهمانخانه آزیموت ، اینترنت وای فای قابل استفاده می باشد. میهمان ها می توانند نهار خود را هم در بوفه یا در غذاخوری با منوهای جداگانه و یا کاباره بوفه که غذای اروپایی سرو می کنند، خرج کنند. هتل آزیموت سوچی در نزدیکی پارک المپیک واقع شده و دارای امکاناتی نظیر نزدیکی به پارک المپیک سوچی استخر روباز، فروشگاه‎ها و نجبا بازی کودکان می‎باشد. اینترنت وای فای و پارکینگ رایگان قابل استفاده از دیگر امکانات این مسافرخانه می‎باشد. میهمان‎ها می‎توانند ناهار خود را هم در بوفه یا در مهمانخانه با منوهای جداگانه درخت سرو نمایند. مهمانخانه آزیموت نزدیک به ایستگاه قطار بوده و 10 دقیقه با آن فاصله دارد. همچنین گروه بین المللی سوچی در فاصله 10 کیلومتری از مهمانخانه آزیموت می‎باشد. یکی از تفوق هان این مسافرخانه این است که فاصله تا پارک المپیک 10 کیلومتر و تا ایستگاه ترن 10 نکته لحظه می باشد. مهمانخانه در مجموع دارای 2880 بیت می باشد. در سفرتان با تور روسیه امکان این را دارید تا در این مسافرخانه 3 ستاره تاپ اتراق داشته باشید و از سفرتان لذت ببرید.

  • دانیال روشن
با نزدیک شدن به جام جهانی اخبار آن بیشتر داغ می شود، در این بخش از وبلاگ قصد داریم تا خاطرات یکی از زیباترین جام های جهانی برگزار شده را برای شما بازخوانی کنیم در ادامه با ما گردشگری روسیه همراه باشید. بازخوانی جام جهانی 2010
اسپانیا قهرمان جام جهاتی 2010 بود؛ جامی که با تلاش های نلسون ماندلای فقید در آفریقای جنوبی برگزار شد. در مقاله امروز قصد داریم مروری بر تاریخ - جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی داشته باشیم؛ اگر شما هم علاقه مند به مطالعه روزیدادهای تاریخچه جام جهانی هستید، با مقالات این بخش همراه ما باشید. جام جهانی فوتبال ۲۰۱۰ نوزدهمین دوره جام جهانی فوتبال بود که از ۱۱ ژوئن ۲۰۱۰ تا ۱۱ ژوئیه ۲۰۱۰ در آفریقای جنوبی برگزار شد. آفریقای جنوبی، اروگوئه، فرانسه، مکزیک، آرژانتین، کره جنوبی، یونان، نیجریه، آمریکا، انگلستان، اسلوونی، الجزایر، آلمان، غنا، استرالیا، صربستان، هلند، ژاپن، دانمارک، کامرون، پاراگوئه، نیوزیلند، اسلواکی، ایتالیا، برزیل، پرتغال، ساحل عاج، کره شمالی، شیلی، اسپانیا، هندوراس و سوئیس 32 تیمی بودند که در این انتظار ها شرکت کردند.

مروری بر تاریخ - جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی
این دوره نخستین بار بود که جام دنیوی کلی در یک کشور عضو کنفدراسیون هندبال آفریقا میزبانی شد. مراسم افتتاحیه جام در ۱۰ ژوئن با درگاه بسیاری از ستارگان والیبال و موسیقی افتتاح شد. در این مراسم بسیاری از ستارگان موسیقی آفریقای جنوبی و دنیا با اجراهای خود در درگاه ۳۰ هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه اورلاندو به طور غیررسمی جام دنیوی کلی نوزدهم هندبال را افتتاح کردند. دزموند توتو برنده جایزه صلح نوبل، سپ بلاتر رییس فدراسیون بین‌المللی فوتبال و یاکوب زوما رییس جمهور آفریقای جنوبی از جمله سخنرانان این مراسم بودند. در جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی تیم ملی اسپانیا با شکست هلند در فینال اولین قهرمانی خود را در این جام جشن گرفت. فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) برای چهار تیم حاضر در مرحله نیمه‌نهایی جام نوزدهم، مبلغ ۳۳۵ میلیون یورو پاداش در نظر گرفته‌بود و هر کدام از چهار تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی مبلغ ۱۵ میلیون یورو پاداش گرفتند. جدا از این مبلغ فیفا به تیم اول جام عالمگیر دنیایی مبلغ ۲۴ میلیون یورو، تیم دوم ۲۰ میلیون یورو، تیم سوم ۱۶ میلیون یورو و تیم چهارم ۱۴ میلیون یورو جایزه داد. فیفا در مجموع مبلغ ۳۳۵ میلیون یورو برای چهار تیم یعنی اروگوئه، هلند، اسپانیا و آلمان در نظر گرفته‌بود. این رقم نسبت به جام عالمگیر دنیایی ۲۰۰۶ آلمان که ۲۰۸ میلیون یورو بوده، معادل ۶۱ درصد رشد داشته‌است.
 مروری بر تاریخ - جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی

زاکومی نماد رسمی جام دنیوی کلی کشتی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی بود. این پلنگ کاملاً به دست طراحان و سازندگان آفریقایی و در داخل آفریقای جنوبی ساخته شد. نام زاکومی ترکیبی از دو حرف «زا» (ZA) که نشانه نام آفریقای جنوبی است و «کومی» (Kumi) است که در بیشتر زبان‌های محلی آفریقایی به معنی عدد ۱۰ است. طراح اصلی زاکومی، یک شهروند کیپ تاونی به نام آندریاس اودندال است. توپ جام ۲۰۱۰، جابولانی نام دارد که توسط شرکت آدیداس طراحی شده است. نام این توپ از زبان ایسی زولو یکی از زبان‌های آفریقای جنوبی به معنای "جشن گرفتن" انتخاب شده است. ۱۱ رنگ به کار رفته در این توپ نشان ۱۱ رنگ لباس تیم‌های فوتبال شرکت‌کننده در جام جهانی و ۱۱ زبان رسمی آفریقای جنوبی است.
  • دانیال روشن
  • ۰
  • ۰

در سال های گذشته برای برگزاری مسابقات جام جهانی بیشتر کشورهای غیر اروپایی را در نظر می گرفتند اما همان طور که می دانید سال دیگه کشور روسیه میزبان جام جهانی 2018 می باشد و بیشتر تیم های دنیا برای انجام مسابقات به این کشور زیبا عازم سفر می شوند. با سایت گردشگری روسیه همراه باشید تا بیشتر در مورد جام جهانی 2018، یک جام جهانی متفاوت در روسیه صحبت کنیم.

Image result for world cup 2018

شروع بازی های جام جهانی 2018 دنیا را در هیجان مطلق فرو خواهید برد و این هیجان در بین ایرانیان نیز توصیف نشدنی می باشد. جام جهانی 2014 که در چهار سال قبل برگزار شد، برزیل افخار میزبانی این جام جهانی را داشت که در پایان دوره کشور آلمان به عنوان قهرمان جام جهانی 2014 معرفی شد. هر تیم با شرکت در این دوره از مسابقات می توانید فرهنگ مردم خود را به تمام دنیا معرفی نماید.

Image result for world cup 2018 ball

  • دانیال روشن