گردشگری روسیه

۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

کشور گسترده روسیه با جمعیتی برابر با ۱۴۲ میلیون نفر یکی از مهمترین و تاثیرگذار ترین کشورهای جهان در دنیا به شمار می رود، بسیار بشر روسیه روس هستند و و دنیا اولی نژادهای متداول در این کشور شامل؛ اوکراینی، تاتار، چوواش، ارمنی، چچنی، مغول، اینگوش، گرجی و... می شوند، صلح عرفاً این کشور روسی است. در ادامه با وبلاگ تور روسیه با ما همراه باشید. ناس روسیه بیش نزاکت مونس هستند و بر مرتبت ها و اخلاقیات کشور خود پایگاه و آبرو تخصیص ای قائل هستند، کشور روسیه با مرتبط بودن فرهنگی کهن و غنی در سراسر اروپا نمادین است از کمونیسم و نژاد اسلاو.

همه چیز راجع به روسیه

اگر سفری به روسیه داشتید خوب این است که اطلاعاتی ازجهت به آداب معاشرت و هنجارهای اجتماعی این کشور بدانید، در روسیه مردها خلال به هدف خوردن با یکدیگر به گرمی دست می دهند، اما همدیگر را نمی بوسند، نسوان مادینگان و رجال هنگام تلاقی با یکدیگر نیز پیوند به مردها سردتر برخورد می کنند.

  • دانیال روشن
  • ۰
  • ۰

روسیه کشور بسیار زیبایی است که از لحاظ گردشکری بسیار حائز اهمیت بوده و دارای مکانهای دیدنی بسیاری است که قسمت اعظمی از آن را سن پیترزبورگ تشکیل داده. در ادامه با وبلاگ تور روسیه با ما همراه باشید نکات مهمی را در مورد سفر به این کشور در اختیار شما بگذاریم. سن پترزبورگ یکی از زیباترین شهرهای دنیا است که از گنجینه های تمدن بشری محسوب می شود. این شهر در محلی از مدار طولی 57/59 درجه شمالی و در مدار عرضی 19/30 درجه شرقی قرار گرفته شده و مساحت آن 1400 کیلومتر مربع است.

سن پترزبورگ زییا ترین قسمت روسیه

سن پیترزبورگ که یکی از زیباترین شهرهای دنیا محسوب می شود دومین شهری است که ما می خواهیم آن را به شما معرفی کنیم، شهر سنت پترزبورگ از گنجینه های بزرگ تمدن بشری محسوب می شود، این شهر در مدار طولی 59 درجه شمالی و مدار 30 درجه شرقی واقع شده و مساحت آن به بیش از 1400  کیلومتر می رسد.

  • دانیال روشن