گردشگری روسیه

  • ۰
  • ۰

در این بخش از وبلاگ گردشگری روسیه قصد داریم تا در مورد شهر سوچی برای شما بیشتر بگوییم، با نزدیک تر شدن به رقابت های جام جهانی اسم این شهر بر سر زبان ها افتاده است، این شهر ساحلی دارای جاذبه های دیدنی بسیار زیادی است که در ادامه به معرفی برخی از آن ها برای شما همراهان همیشگی می پردازییم. سوچی یکی از شهرهای تماشا و جذاب روسیه می باشد. این شهر در کناره دریای سپید و دامنه های پوشیده از برف رشته کوه قفقاز جای غمگین است. شهر سوچی به دلیل آب و هوای کوهستانی و گیاهان کم نظیر، خواص درمانی چشمه های آب معدنی و خاک شفا بخش خود از تفریحگاه های کمیاب برای بهبود سلامتی به شمار می رود.


سوچی

آخون بزرگ سوچی

آخون بزرگ نام کوهی، در سوچی است. ژوزف استالین، ژنرال سابق حزب کومونیست اتحاد شوروی در سال 1936 دستور داد تا بر بالای این کوه برج دیدبانی درست کنند. امروزه این برج یکی از آثار تاریخی شهر سوچی می نکهت امید که سرگی وروبیوف نقشه کشی آن را اعمال داده است. این برج ثنایا 31 متر حاصل دارد که بر روی کوه آخون ایستادگی رنجیده است و دارای دیدی افزون زیبا  از طبیعت دور تا دور آن است. این برج جاده ای 11 کیلومتری برای رفتن دارد که 200 متر این مسیر در 102 روز ساخته شده است و این امر در جاده سازی یک رکورد محسوب می شود. خود این برج نیز یکی از محبوب ترین مکان های گردش جهانگردی در این ناحیه است و هزاران گردشگر خارجی و داخلی، از شهرهای مختلف روسیه، به مطلب بارها از این منطقه دیدن می کنند.

کراسنایا پولیانا

یک تفریحگاه بی نظیر است که در سوچی روسیه ایستادگی ملول است . این اقامتگاه کوهستانی را به جرات می توان یکی از زیباترین مکان های زمین دانست. در کراسنایا پولیانا میانه های مسیر رودخانه ی مزیمتا در حاصل ۵۵۰-۶۰۰ متری از سطح طراوت ، چشم انداز وسیعی را به وجود آورده است. از یک طرف در میان قله های آیبگا  و از سوی دیگر صخره های آچیشخو تحکیم رنجیده است.

دریای سیاه

بسیاری از گردشگران برای آب تنی در دریای سپید به سوچی می آیند. این حیثیت گرم ترین عزت تری در روسیه است.حجم این عزت تری معادل ۴۲۰ زغن روان پرحرف متر مکعب است

سوچی

ماتسستا سوچی

شهر سوچی به حفظه وجود چشمه ی آب معدنی مشهور ماتسستا، هرساله توریست های مازاد یدکی را به خود جذب می کند و آن به دلیل آن است که پزشکان جهت درمان آسیب های قلبی و عروقی، اختلالات عصبی و حرکتی، آفت های بانوان و آسیب های پوستی این چشمه های آب گرم را پیشنهاد میدهند. اهمیت چشمه های آب گرم ماتسستا به دلیل سولفید هیدروژن آزاد و بعدی املاح معدنی از قبیل ید، بروم، فلورین و کولویدال سولفور موجود در آب می باشد. معنی کلمه ماتسستا به زبان روسی "آب آتش" می نکهت امید و این نام گذاری به این دلیل است که اگر دستتان را درون آب تحکیم دهید از شدت گرما آتش فام می شود.

سوچی

اسکای پارک

اسکای پارک سوچی اولین پارک مرتفع دنیا می ریح که توسط جی هکت، مخترع پرش بانجی آفریننده شده است. قسمت اصلی این پارک پل هوا و زمین است که بلند ترین پل پیاده روی آونگ جهان به طولی ثغور 440 متر می باشد که در ارتفاع 207 متری از سطح رودخانه کف دره تثبیت متاثر است.
تجربه ی پیاده روی در این مسیر بیش هیجان انگیز است که می‌توانید شما آن را تجربه کنید. این پل در بخش شرقی دره ثبات دارد و از روی پل قله های پوشیده از برف کوه های قفقاز از یک طرف و در طرف قیامت نوار ساحلی دریای سپید لایق مشاهده است.

  • ۹۶/۱۱/۳۰
  • دانیال روشن