گردشگری روسیه

  • ۰
  • ۰

ایران یکی از تیم های گروه b در جام جهانی 2018 روسیه می باشد که با اسپانیا هم گروه می باشد . در این پست از سایت تور روسیه 2018 با تیم ملی اسپانیا که یکی از مهم ترین تیم های جام جهانی می باشد می پردازیم تا لا آن بیشتر اشنا شویم.


قهرمان سه دوره جام ملت های اروپا و همین طور فارسی جام دنیوی کلی ۲۰۱۰ ارچه با آن تیم باشکوه شش سال قبل کمی فاصله ملول اما یکی از انگشت شمار تیم های فراهم در روسیه است که بی شکست واقف جام عالمگیر دنیایی شد. اسپانیا در گروه «G» اروپا، با ایتالیا، اسراییل، آلبانی، مقدونیه و لیختن اشتاین هم خلق بود. طایفه غامض ای به نظر می رسید اما از ۱۰ بازی، ۲۸ امتیاز به دست آورد؛ یعنی تمام بازی ها را برد و فقط به یک مطابقت رسید

تیم ملی اسپانیا در جام جهانی 2018 در پیرو B مسابقات با تیم های پرتغال، واق واق و مراکش همگروه است و این به این معنا است که کاسیاس مفسر لعب تیم ملی اسپانیا و تیم ملی فارس عوعو هم خواهد بود. تیم ملی مکزیک هم در جام جهانی با تیم های آلمان، سوئد و کره جنوبی همگروه است.

خولن لوپتگی سرمربی تیم ملی کشتی اسپانیا گفت: با سه تیم قدر هم امت شده‌ایم و از من نخواهید بین ایران زمین و پرتغال و مراکش، آشکوب بازداشت کنم و یکی را از دیگری قوی‌تر روشنی بدهم. باید نگهبان همه حریفان خود باشیم و هیچ گروهی را دست کم نگیریم.

  • ۹۶/۰۹/۲۱
  • دانیال روشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی