گردشگری روسیه

  • ۰
  • ۰

کم کم بوی فوتبال می رسد؛ بویی کاملا متفاوت... بوی جام جهانی می آید! انتظارها در حال به پایان رسیدن است و کل دنیا تا 50 روز دیگر مجددا پس از 4 سال می توانند شاهد هیجان انگیزترین رقابت های فوتبال در سراسر جهان باشند.

کمتر از ۲ ماه دیگر تا شروع پر هیجان ترین رقابت های فوتبال جهان یعنی جام جهانی فوتبال در کشور روسیه باقی نمانده است. تیم ملی فوتبال کشورمان نیز که در گروه مرگ این رقابت ها با تیم های ملی فوتبال پرتغال، مراکش و اسپانیا هم گروه شده است، در تلاش است تا با آماده سازی موثر خود پیش از شروع این رقابت های ورزشی، بازی های قابل قبولی را در این گروه به نمایش بگذارد.

بد نیست بدانید که شمار ایرانی هایی که از چند ماه پیش شروع به خرید تور جام جهانی روسیه کرده بودند، همچنان جریان داشته و هرچه به این رقابت ها نزدیک تر می شویم، روز به روز افزایش می یابد. با توجه به این که کشور روسیه از چندی پیش محدودیت روادید خود را برای گردشگران ایرانی برداشته بود، استقبال ها برای سفر به این کشور سردسیر دوچندان شده بود و حالا که رقابت های بسیار مهمی همچون جام جهانی ۲۰۱۸ قرار است تا ۵۰ روز دیگر در این کشور شروع شود، مطمئنا باز هم استقبال ها غیرمنتظره تر خواهد شد.

لذت فوتبال با تور جام جهانی 2018

اما روسیه چگونه میزبان رقابت های جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ شد!؟

در اوایل سال ۲۰۰۹ میلادی بود که طرح های پیشنهادی برای اجرا ادا جام جهانی فیفا ۲۰۱۸ شروع شد. فدراسیون های فوتبال کشورهایی که قصد میزبانی از کنکورها سبقت گیری ها جام جهانی ۲۰۱۸ را داشتند، می بایست تا تاریخ ۲ فوریه ۲۰۰۹ ثبت نام خود را انجام می دادند. سرانجام ۹ کشور برای گرفتن حق میزبانی اجرا ادا جام جهانی فیفا ۲۰۱۸ طرح های پیشنهادی خود را ارائه دادند. در ابتدا کشور مکزیک از شرکت در دستور کار خارج شد و در فوریه سال ۲۰۱۰ نیز کشور اندونزی توسط فیفا رد سزاواری شد، ایضاً در مرحله نامزدی نیز سه کشور غیر اروپایی ژاپن، استرالیا و ایالات متحده از کالسکه رقابت برای تصاحب میزبانی جام جهانی خارج شدند.

در نهایت طرح پیشنهادی چهار کشور باقی ماند که روسیه، پرتغال-اسپانیا ، انگلستان و هلند-بلژیک برای میزبانی این سری از مسابقات جام جهانی فوتبال تفویض اجازه تصرف شدند. در طی مراسمی در تاریخ ۲ دسامبر ۲۰۱۰ که در شهر زوریخ سوئیس، مقر فیفا برگزار شد، پرتغال-اسپانیا و هلند-بلژیک نشیمنگاه ایستگاه دوم و سوم را بدست آوردند و انگلستان با تشت خیلی کم از روسیه در مرحله اول با کسب دو رای حذف شد تا در نتیجه روسیه برای اولین بار در تاریخ خود، میزبانی جام جهانی فیفا را به عهده بگیرد. بد نیست بدانید که این اولین جام جهانی است که در اروپای شرقی برگزار می شود؛ لازم بذکر است که از آخرین باری که در قاره اروپا کشوری میزبانی جام جهانی را بر عهده داشت حدود ۱۱ سال می گذرد!

مسکو، کازان، روستوف و سوچی از مهمترین شهرهای شناخته شده جام جهانی در کشور روسیه هستند که تیم ملی فوتبال ایران نیز در برخی از این شهرها حضور خواهد داشت. در ادامه می توانید تقویم کلی بازی های جام جهانی روسیه را نیز مشاهده کنید:

لذت فوتبال با تور جام جهانی 2018

اما نکته دیگری که باید به آن اشاره کنیم این است که تور جام جهانی روسیه یک فرصت بی نظیر برای شماست تا در خلال روزهایی که تیم ایران بازی فوتبال با رقبای خود ندارد، به گردشگری در شهرهای روسیه بخصوص مسکو و سن پترزبورگ بپردازید و از جاذبه های تاریخی و تفریحی این شهرها بازدید کنید. در میان تمامی جاذبه های گردشگری روسیه ما چند پیشنهاد ویژه برای شما داریم:

  • باغ الکساندر
  • تئاتر بولشوی
  • کاخ کرملین
  • موزه هرمیتاژ
  • کلیسای سنت ایزاک
  • کلیسای جامع کازان

لذت فوتبال با تور جام جهانی 2018

باید بار دیگر به این موضوع اشاره کنیم که اگر شما هم از آن دسته هستید که علاقه‌مند با تماشای بازی ها در ورزشگاه هستید و احتمالا قصد سفر به روسیه را هم در سر دارید، بهتر است از همین حالا به فکر خرید یا رزرو تور جام جهانی روسیه باشید. شما می توانید هرآنچه درمورد تور جام جهانی روسیه ۲۰۱۸ لازم است بدانید را در این بخش خلف کنید. از آنجایی که تیم ملی فوتبال ایران زمین نیز برای مقدماتی بار در تذکره بطور دمادم به جام جهانی صعود می کند، پیگری این رقایت‌ها بی شک برای هر عجم زیاد مهم محسوب می شود. مطمئنا شما هم می توانید لذت فوتبال با تور جام جهانی ۲۰۱۸ را از نردیک بچشید!

  • ۹۷/۰۲/۰۶
  • دانیال روشن

تور جام جهانی روسیه 2018

جام جهانی