گردشگری روسیه

  • ۰
  • ۰

راهنمای سفر به روسیه

در طی چند سال اخیر تور روسیه نیز در کنار دیگر تورهای آسیایی قرار گرفته است و بین توریست ها و گردشگران ایرانی از محبوبیت ویژه و خاصی برخوردار شده است، روسیه با داشتن شهرهای مختلفی چون سنپترزبورگ و مسکو که هر کدام سرشار از جاذبه های مدرن شهری و تاریخی می باشند سالانه میزبان تعداد زیادی توریست از سرتاسر دنیا می باشد. در این مقاله ما در این تلاش هستیم که شما را با سه تا از چالش هایی که در سفر با روسیه روبرو هستید و نکاتی که راجع به سفر به روسیه باید بدانید آشنا بکنیم.

روسیه
روسیه
روسیه

کی به روسیه سفر کنیم؟

ماه های جولای و آگوست  گرم ترین ماه های سال هستند و از آن جایی روسیه دارای آب و هوا و اقلیمی بسیار سرد می باشد ماه های گرم سال بهترین زمان برای سفر به این کشور می باشند، همچنین معمولا اغلب تعطیلات در این فصول می باشد، روزهایی که برف جلوه ی خارق العاده به زمین و فضا می بخشد و آفتاب ملایم این دما را تعدیل می کند، این را حتما به خاطر داشته باشید که فصل های سرد زمستان و پاییز به هیچ عنوان برای سفر به روسیه مناسب نیستند، و لذت پیاده روی در خیابان های روسیه از شما سلب می شود.

روسیه
روسیه

خدمات پزشکی در روسیه

خدمات پزشکی و خدمات اورژانسی در روسیه کاملا به صورت رایگان ارائه می شود، کیفیت مراکز درمانی عمومی تا حدی پایین تر از مراکز درمانی کشورهای اروپایی هستند اما با این وجود خدمات نسبتا خوبی را ارائه می دهند، البته در شهرهای بزرگ و توریستی روسیه مثل مسکو و سنت پترزبورگ مراکز درمانی از کیفیت بسیار بالاتری برخوردار می باشند. و به صورت شبانه روزی خدمات ارائه می دهند.

روسیه
روسیه
روسیه

انعام در روسیه

انعام دادن در روسیه امری بسیار رایج است اگر به روسیه سفر کردید سعی کنید که انعام دهید تا خدمات بهتری از سوی مردم دریافت کنید، به طور مثال در رستوران ها اگر هزنیه ای به عنوان مبلغ فاکتور لحاظ نشده بود شما می توانید مبلغی هر چقدر که دوست دارید به عنوان انعام برای رستوران در نظر بگیرید، همچنین به راننده های تاکسی می توانید پنج یا هشت دلار انعام دهید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی