گردشگری روسیه

  • ۰
  • ۰
همانطور که می دانید سنت پترزبورگ یکی از زیباترین و مهمترین شهرهای کشور روسیه است. از آن جهت که چیز زیادی تا تعطلات نوروز 96 باقی نمانده و بازار تور سنت پترزبورگ نوروز 96 از همین حالا داغ شده است می خواهیم یکی از مهم ترین هتل های این شهر را که محل بی نظیری برای اقامت است به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.
هتل سولو سوکوس پالاس بریج در سنت پترزبورگ


هتل سولو سوکوس پالاس بریج سنت پترزبورگ یکی از بهترین هتل های شهر سن پترزبورگ واقع در کشور روسیه است که معماری بسیار زیبا، چشم گیر و بی نظیری دارد.  این امکانات شامل تهویه ی مطبوع، سشوار، سرویس بهداشتی، اتاق های پاک و بدون سیگار و…می باشد.
شما قادر خواهید بود در هر ساعت از شبانه روز از امکانات ورزشی این هتل مانند مرکز بدنسازی و بولینگ استفاده کنید. همچنین می توانید برای گردش آسوده خاطر در سنت پترزبورگ از مشاوران گردشگری این هتل کمک بگیرید و یا حتی بلیط خود را  با کمک متصدیان این هتل تهیه کنید. در صورتی که سفر شما به سن پترزبورگ سفری کاری است این هتل یکی از بهترین مکان ها برای اقامت شما است زیرا  بهترین امکانات برای برگزاری جلسه و کنفرانس کاری را در اختیار شما خواهد گذاشت.
هتل سولو سوکوس پالاس بریج در سنت پترزبورگ
از دیگر امکانات تفریحی و رفاهی این هتل پنج می توانیم به خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، ترانسفر فرودگاه، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، فکس و کپی، مرکز تجارت، دستگاه خودپرداز، خدمات تهیه بلیط، سرویس مستخدم و سرویس ایاب و ذهاب اشاره کینم. بدون شک این هتل یکی از بهترین هتل های روسیه است.
این هتل مثل تمام هتل های 5 ستاره سنت پترزبورگ برای راضی نگه داشتن مهمانان خود امکانات تفریحی و همچنین گردشگری فوق العاده ای را تدارک دیده است. این هتل  دارای بهترین ماساژ، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، سولاریوم و حمام ترکی و بخار همراه با استادان حرفه ای در این حوزه است.

  • ۹۵/۰۹/۰۴
  • دانیال روشن