گردشگری روسیه

  • ۰
  • ۰

روسیه کشور بسیار زیبایی است که از لحاظ گردشکری بسیار حائز اهمیت بوده و دارای مکانهای دیدنی بسیاری است که قسمت اعظمی از آن را سن پیترزبورگ تشکیل داده. در ادامه با وبلاگ تور روسیه با ما همراه باشید نکات مهمی را در مورد سفر به این کشور در اختیار شما بگذاریم. سن پترزبورگ یکی از زیباترین شهرهای دنیا است که از گنجینه های تمدن بشری محسوب می شود. این شهر در محلی از مدار طولی 57/59 درجه شمالی و در مدار عرضی 19/30 درجه شرقی قرار گرفته شده و مساحت آن 1400 کیلومتر مربع است.

سن پترزبورگ زییا ترین قسمت روسیه

سن پیترزبورگ که یکی از زیباترین شهرهای دنیا محسوب می شود دومین شهری است که ما می خواهیم آن را به شما معرفی کنیم، شهر سنت پترزبورگ از گنجینه های بزرگ تمدن بشری محسوب می شود، این شهر در مدار طولی 59 درجه شمالی و مدار 30 درجه شرقی واقع شده و مساحت آن به بیش از 1400  کیلومتر می رسد.

این شهر دلنشین که شما را به زیبایی های خو جلب می کند که به ونیز شمالی نیز شهرت دارد، تاریخ باستانی این شهر برابر با پنج قرن  می باشد سابقه آن را به قرن شانزدهم باز می گرداند، یعنی زمانی که پتربزرگ تزار وقت روسیه دستور ساخت قلعه معروف پتر را در این شهر اجازه داده، از آن زمان به بعد سن پیترزبورگ به عنوان شهری مهم نام برده شده و همواره پیشرفت کرد.

سن پترزبورگ زییا ترین قسمت روسیه

البته باید این را هم اضافه کنیم که معنای واژه  "سنت پیترزبورگ" در زبان روسی  به معنای "شهر پتر مقدس" می باشد یعنی یکی از یاران عیسی مسیح است که حامی شهر زیبا شناخته می شده است. تاریخ روسیه همیشه با سن پیترزبورگ همراه بود اگر تاریخ این کشور را ورق بنزید ممکن نیست که اسمی از سن پیترزبورگ را در آن نبینید از این رو این شهر سرشار از آثار تاریخی و دیدنی می باشد که شما برای دیدن آنها دست کم به چهار روز تمام احتیاج پیدا خواهید کرد.

  • ۹۶/۰۱/۰۴
  • دانیال روشن