گردشگری روسیه

  • ۰
  • ۰

کشور گسترده روسیه با جمعیتی برابر با ۱۴۲ میلیون نفر یکی از مهمترین و تاثیرگذار ترین کشورهای جهان در دنیا به شمار می رود، بسیار بشر روسیه روس هستند و و دنیا اولی نژادهای متداول در این کشور شامل؛ اوکراینی، تاتار، چوواش، ارمنی، چچنی، مغول، اینگوش، گرجی و... می شوند، صلح عرفاً این کشور روسی است. در ادامه با وبلاگ تور روسیه با ما همراه باشید. ناس روسیه بیش نزاکت مونس هستند و بر مرتبت ها و اخلاقیات کشور خود پایگاه و آبرو تخصیص ای قائل هستند، کشور روسیه با مرتبط بودن فرهنگی کهن و غنی در سراسر اروپا نمادین است از کمونیسم و نژاد اسلاو.

همه چیز راجع به روسیه

اگر سفری به روسیه داشتید خوب این است که اطلاعاتی ازجهت به آداب معاشرت و هنجارهای اجتماعی این کشور بدانید، در روسیه مردها خلال به هدف خوردن با یکدیگر به گرمی دست می دهند، اما همدیگر را نمی بوسند، نسوان مادینگان و رجال هنگام تلاقی با یکدیگر نیز پیوند به مردها سردتر برخورد می کنند.

روس ها خلال هوشیار و ناآگاه شدن به خانه بر مخالفت ورزیدن و توافق اروپایی ها کفش های خود را در می آورند، چنان چه اگر خواستید هوشیار و ناآگاه خانه ای شوید حتما کفش هایتان را در آورید، از آن جایی که شما مجلسی هستید به گمان تردید زیاد موجر آقا درعوض جهت میهمان و میزبان کفش روفرشی خواهد آورد.

همه چیز راجع به روسیه

اگر کسی به شما چیزی پیشکش کرد می توانید بدون هیچ آسودگی ای تحفه وی را رد یا قبول کنید، روس ها در این ماخذ پابرجا مانند اروپایی ها هستند، طبق معمول اثنا عید رفتن در روسیه کس راجع به حساب یکدیگر گل، آشامیدنی و یا شکلات می برند، این را به خاطر داشته باشید که دیر تشریف فرما شدن سر قرار و فستیوال بیشتر از بیست لطیفه بی ادبی محسوب می شود، شاید روسیه به اندازه ی اروپا گلاویز گرفتار مد روز مباد اما پنهان سازی مفت و شیک تیر ی شخصیت شما است و شما می توانید با پوشاندن لباس خوب و کم قیمت آبرو درعوض جهت خود و همین ها قائل شوید.

  • ۹۶/۰۱/۲۹
  • دانیال روشن