گردشگری روسیه

همانطور که در مقالات گذشته هم اشاره کردیم، جام جهانی روسیه از آنچه فکر می کنید، به شما نزدیک‌تر است! شهرهای روسیه از ماه ها قبل در حال آماده سازی برای پذیرایی از میلیون ها علاقه مند به فوتبال و گردشگران متعددی هستد که قرار است راهی جام جهانی 2018 شوند. سوچی نیز بعنوان یکی از شهرهای میزبان برگزاری مسابقات مطمئنا بسیار شلوغ خواهد شد و شاید اگر دیر اقدام کنید، نتوانید محل اقامت مناسبی در این شهر پیدا کنید. ما در این مقاله آزیموت و گرند پولیانا، دو هتل برتر سوچی را به شما معرفی خواهیم نمود.در ادامه با ما همراه باشید تا در وبلاگ گردشگری روسیه به بررسی دو هتل معروف شهر سوچی بپردازییم.

 آزیموت و گرند پولیانا، دو هتل برتر سوچی

آزیموت

هتل آزیموت یکی از مسافرخانه ای ۳ ستاره و نوساز سوچی می باشد که در ۱۵دقیقه ای پارک المپیک سوچی واقع شده است. ایضاً هیات خطسیر بین المللی سوچی در فاصله ۱۰ کیلومتری از مهمانخانه واقع شده است. ترانسفر فرودگاهی نیز در صورت خواهش مسافر، ارائه خواهد شد. این مسافرخانه ۳ ستاره ، با ایستگاه ترن Olimpiysky Park، ده نکته لحظه پیاده فاصله دارد. هتل آزیموت از ۱۲ساختمان با ۲۰۰۰ اتاق میزان با دوتخت یک نفره ، سوئیت Superior و سوئیت تشکیل شده است. در بیت های مهمان پذیر نیز، حمام خصوصی تعبیه شده است. این مسافرخانه دارای امکاناتی نظیر استخر روباز، دکه ها و معاریف بازی کودکان قرار دارد. در مهمانخانه آزیموت ، اینترنت وای فای قابل استفاده می باشد. میهمان ها می توانند نهار خود را هم در بوفه یا در غذاخوری با منوهای جداگانه و یا کاباره بوفه که غذای اروپایی سرو می کنند، خرج کنند. هتل آزیموت سوچی در نزدیکی پارک المپیک واقع شده و دارای امکاناتی نظیر نزدیکی به پارک المپیک سوچی استخر روباز، فروشگاه‎ها و نجبا بازی کودکان می‎باشد. اینترنت وای فای و پارکینگ رایگان قابل استفاده از دیگر امکانات این مسافرخانه می‎باشد. میهمان‎ها می‎توانند ناهار خود را هم در بوفه یا در مهمانخانه با منوهای جداگانه درخت سرو نمایند. مهمانخانه آزیموت نزدیک به ایستگاه قطار بوده و 10 دقیقه با آن فاصله دارد. همچنین گروه بین المللی سوچی در فاصله 10 کیلومتری از مهمانخانه آزیموت می‎باشد. یکی از تفوق هان این مسافرخانه این است که فاصله تا پارک المپیک 10 کیلومتر و تا ایستگاه ترن 10 نکته لحظه می باشد. مهمانخانه در مجموع دارای 2880 بیت می باشد. در سفرتان با تور روسیه امکان این را دارید تا در این مسافرخانه 3 ستاره تاپ اتراق داشته باشید و از سفرتان لذت ببرید.


آزیموت و گرند پولیانا، دو هتل برتر سوچی

گرند پولیانا

یکی از بزرگترین و مجلل ترین هتل های جنوب روسیه واقع در دامنه ی قله های پر شکوه قفقاز و پارک ملی سوچی با چشم اندازهایی خارق العاده از دره ها، آبشارها، چمنزارها، کوهستان و طبیعت اطراف و همچنین دسترسی به پیست. هتلی مناسب برای گذراندن تعطیلاتی شاد و بی دغدغه. مجهز به انواع امکانات رفاهی وبخصوص تفریحی و همین طور وجود رستوران های متعدد و منوی غذایی لذیذ و متنوع و به ویژه میز صبحانه ای به یاد ماندنی. اتاق های هتل نیز دارای مبلمانی زیبا و نشیمن و بعضی از اتاق ها دارای تراس هایی مشرف بر دره می باشد. چوب مرغوب، سنگ و پارچه های اصل به کار رفته در مبلمان اتاق ها نیز به شما حس آرامش و امنیت را القا می کنند. بدون شک می توان این هتل را یکی از برترین هتل های سوچی دانست. این هتل 4 ستاره ی دارای دو استخر، یکی سرپوشیده و دیگری رو باز، دو رستوران و یک کافی شاپ، مرکز اسپا و ماساژ، زمین تنیس و سینما بوده و همچنین پارک آبی گلاکتیکا، زمین پاتیناژ، فروشگاه ها و رستوران های متعدد نیز در فاصله ی چند قدمی هتل می باشند.
  • ۹۶/۰۸/۱۰
  • دانیال روشن