گردشگری روسیه

  • ۰
  • ۰

روسیه با اینکه کشور نسبتا با آب و هوای سردس می باشد دارای جاذبه های گردشگری بسیار زیادی می باشد این کشور در تمام ایام سال آماده پذیرایی از گردشگران و توریست هایی می باشد که به این کشور برای بازدید از جاذبه های گردشگری این کشور به این کشور سفر می نمایند. در ادامه در مورد یکی از جاذبه های تاریخی این کشور به نام اثر تاریخی مادر میهن بیشتر خواهیم گفت. با وبلاگ گردشگری روسیه همراه باشید.

مجسمه مادر میهن

کشور مسطح روسیه دارای نوشته ها پیامدها کهن و دیدنی بسیاری است که یکی از آن ها تمثال نامی و بی نام مام یا والده اصل میهن است. در اواخر دهه ۵۰ میلادی این تن سان بااهمیت به یاد ماندنی به نشانی یادگار کشته شدگان جنگ جهانی دوم ساخته شد. این عکس غول آسا یادمان معلق آرزم استالینگراد، در کتاب رکوردهای گینس به آدرس بلندترین تندیس خاطره به ثبت جوان است. گردشگران تور روسیه می توانند از دیدن این مجسمه ی باشکوه لذت ببرند.

این عکس با ۸۵ متر ارتفاع دو هم پایه تن سان رهایی در امریکا بوده و در کتاب رکوردهای گینس به آدرس بلندترین عکس قدیمی ثبت شده است، این زن کنایه کشور روسیه است. از نوک پرند تا بنیان ارتفاع این تمثال ۸۵ متر، کل بدنه ۵۲ متر و بلندی دیبا تیغ آن ۳۳ متر است. نام های مشخص و ناپیدا شده مام میهن این اثر کهن افراخته قامت؛ Motherland ،The Motherland و The Mamayev Monument می باشد.
 این قلق یادواره در ولگوگراد (Volgograd) روسیه واقع است و ۲۰۰ پله از شالوده تپه تا وصل و انفصال به بنای عکس مادر میهن هستی و عدم دارد. ” یکی از مهلک ترین و مشرب سازترین نبردهای جنگ دنیوی کلی دوم و تمام تاریخچه بشر، پیکار استالینگراد بود. ارتش آلمان نازی و متحدان آن در این نبرد به منظور فتح شهر استالینگراد از چندین ماه کشمکش خونین، در سوم فوریه ۱۹۴۳ آلمان ها شکست منزجر و این شهر میانجیگری شیخ روکوسوفسکی آزاد گردید و فیلدمارشال « فون پاولوس » (Von Paulus) به اتفاق ( ولگوگراد کنونی)، به آن یورش بردند که پس ۲۵۰۰ افسر ممتاز میزان پایه که ۲۴ نفر از آنها را سلطان ها تشکیل می دادند، واپس ارتش شوروی شدند.”

  • ۹۶/۰۶/۱۰
  • دانیال روشن